ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Fredagen idag!

Publicerad 2009-06-26 09:59:41 i Allmänt,

Och solen skiner ännu. Måste spara lite sol tills jag oxå får semester... Även om jag är ledig ganska mycket nu. Och i Kiruna måste solen verkligen lugna sig, annars finns det ingen sol kvar när vi kommer. Hua, jag ryser när jag tänker på förra sommarens plus 4 grader när vi var där... Hua...

Ska klippa mig idag, och göra slingor!! Det har jag aldrig gjort hos frisör förut. Blir spännande... Sen ska jag ta barnen till utebadet tror jag. Hoppas vi hinner... Ska ju ut i Göteborgs kväll och nattliv... Oxå det läskigt. har ju inte varit ute på flera år. Hur gör man liksom?! Men det ska nog bli skoj.

Nä, kommer inte på nåt mer.

Kommentarer

Postat av: peka

Publicerad 2009-06-26 19:40:40

Vi har inte köpt den ännu.. och ska jag ha en L så vet jag inte om det finns ännu. Vill ha en lila och när vi kollade sist så fanns bara en lila och den i strl L. Det är en yantra, ska vara i princip likadan som shakti.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela