ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Bilddagen.

Publicerad 2009-06-24 21:05:17 i Allmänt,

Är för matt av solen så jag orkar inte skriva nåt idag. Lite bilder ska jag visa iaf.



Tilda testar spikmattan. Låg faktiskt där länge, hon tyckte det var skönt.



Ellen spikar rumpan, hon tycker inte den är skön.



Louise fikar på midsommarfirandet.



Ellen fikar lite oxå. fast hon ser mest fundersam ut...



I väntan på dansen.



Oj vad det går....



Ellen i midsommarkrans.



vaddå, inte håller jag väl på få dem att se glada och trevliga ut...



Lilla söta sotis kanin!



Perfekt barn... eh... kaninbur!



Ellen leker med sin nya fina sluta med issepresent.



Vi hade poolparty idag, barnen och jag. Det var varmt....



Goda mjölkdrinkar! Vi hade musik och solstolar oxå. Det var skönt att bada idag...

Hejsvejs för denna gången.

Kommentarer

Postat av: mamman

Publicerad 2009-06-25 19:38:13

Åh vad skönt med tre systrar! ser att dom har roligt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela