ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Sova bör man...

Publicerad 2009-07-13 00:28:54 i Allmänt,

Men det är så fridfullt och tyst så här på natten. Så jag kommer aldrig isäng... Ellen har iofs. sovit rätt länge på morgonen nu, men hon tjatar så fort hon slår upp sina bruna ögon... Mamma, kom upp nu, mamma jag är hungrig, mamma, kom nuuuuu, mamma hjälp mig, mamma jag är fäääääärdig.... Så man får vara snabbt uppe, eller hitta en riktigt spännande film. Förut var hon lugn som en filbunke på morgonen, nu är det snabba ryck som gäller... Näpp, nu ska jag borsta tänderna iaf. Kanske smyga i mig en godis eller två först... God natt!

Kommentarer

Postat av: mammsen

Publicerad 2009-07-13 09:34:44

WOW vikket fint golv!! tokiga människor som på 60-70-talet började dölja dessa vackra golv.

o VÄLKOMMNA till Norra Norrland!!

Postat av: lotta

Publicerad 2009-07-13 10:58:07

hehe, ja det är inte så lätt att hålla koll på datumen :) Men tack i efterskott!

Postat av: peka

Publicerad 2009-07-13 14:20:11

Usch. hade ingen bra dag igår..då blir jag bara överdrivet less och kan inte tänka på nåt positivt..tänkte väl mest att han bara är gnällig nästan hela tiden, fast det hör ju ihop med sömnen iofs. jag är jätteglad att han inte sover sämre på natten, även om han vaknar en himla massa, helst på morgonkvisten..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela