ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Sänghimmel och stickers!

Publicerad 2009-07-13 17:25:22 i Allmänt,

Var i Bäckebol med barnen, på jakt efter stickers, samt rosa textilfärg. Hittade inget av det, men lite nya örngott till barnen, en planch till louise och nyckelring till tilda, och en magnetapa till ellen... På colorama i Kungälv hade dom rosa textilfärg, inte billig förståss... Men men, ska det vara så ska det. Ska färga nu när maskinen är klar. Hittade söta stickers oxå, till ellens rum. Lite roligare prinsessor, såna med lite spretigt hår och inga disneyprinsessor som jag avskyr. Ska bara se vart de kan passa. Råkade beställa en sänghimmel från ellos oxå. Den kostade bara 99 kronor, men eftersom minsta ordersumman var 200 fick jag ju beställa mer... Beställde filmen dårfinkar och dönickar, som jag ändå funderat på att köpa till dem, och vips så kostade kalaset 350 kronor. Jaja, shit happens... Lyckas inte få in bilden på sänghimmlen här, fattar inte hur man gör?? I den gamla bloggen gick det ju så enkelt, men inte här?? Barnen är galna idag. Ellen fick trötthetsanfall på affären och skrek som en galning när jag inte bar henne. Sen hemma har de stora bråkat och hållt på. Nu är alla 3 förvisade till övervåningen. Ellen fick Louises gamla dockhus, så kanske kan hon underhålla sig en stund. Nä, ska kolla om maskinen är klar så jag kan färga lakan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela