ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Go cart!

Publicerad 2009-07-16 22:30:49 i Allmänt,

Igår kom sam på den braiga ideèn om att vi skulle åka och testa gocart idag. Tanken var väl att Ellen skulle vara hos farmor, för hon får inte köra ändå. men Ellen fick följa med. Först åkte Sam och Tilda i en dubbel gocart, sen jag och Louise. Sen åkte Tilda och Louise och Sam i varsin. Det var rysligt skoj!! Måste defenitivt göras igen!!



Tilda och Sam innan avfärd.



Ellen som inte fick åka, fick lite kexchoklad istället.



Jag och Louise susar förbi...



Sen plockade de snälla killarna fram en liten elbil till Ellen som så gärna ville åka på riktigt. Detta dög gott! Om ni undrar vad hon har på huvudet, så är det ett hårnät som man fick ha under hjälmarna för att inte skita ner dem...

Det var som sagt skitskoj!



Här kommer Louise inkörandes efter en åktur själv.



Och för rättvisans skull, Tilda...



Här ser man lite av banan.

I övrigt har jag möblerat Ellens rum fram och Tillbaka. testade att ta in den där tripp trapp möbeln, men nix, den passar inte nånstans. Synd, för det är verkligen en kanonmöbel. Nu får den säljas till bättre behövande. Hoppas nån vill ha den!

Nu närmar sig min första semestervecka sitt slut, och jag ska jobba en mastodont vecka. Bara 4 dagar, men typ heldagar varje dag...  Så är det visst på sommaren. Stackars vikarier säger jag... Lååånga pass vareviga dag. men SEN åker vi vår väg. Norrland here wo come!!

Kommentarer

Postat av: Doris Mikko

Publicerad 2009-07-17 08:31:07

TrippTrappen kan ni ju ha i källaren under trappan, som hylla. Passar nog perfekt!

Tänk vad kul att kunna hitta på lite udda saker, som co-cart! Finns ju här i Norra Norrland också...vid Tuollavaara.

Ta en lugn resa hitåt, då hinner jag röja lite i byn.

Postat av: Sofie

Publicerad 2009-07-17 09:43:31

Vad är det för tripp trapp-möbel?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela