ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Gäääääsp!

Publicerad 2009-07-21 21:24:16 i Allmänt,

Hoja, vad trött man blir av att jobba som en galning i 12 timmar... Det är inte normalt. Som personlig ass. jobbade man ju massa mer timmar, men det var såååå mycket lugnare. Fast tråkigare, detta är iaf. kul!

Satte upp nya hyllor i köket, var det i förrgår??! Jaja, jag har länge varit så less på den fula trista grå väggen. Hade ju köpt såna tavellister typ för två år sedan, som skulle till köket. Men sam vägrade. Nu sa jag bara att nu sätter jag upp dem. Han blev lite snopen när svärmor kom eftråt och berömde hur fint det var!



Innan...



Efter. Känns något mysigare iaf!

Imorgon är jag ledig. Ska till Kungälv och kolla på vaxduk, samt tyg till vår sänggavel. Ska köpa en bebispresent till en nyfödd liten gosse oxå. och en storebrorspresent till brorsan på 1 år. De var visst här och hälsade på idag, men jag jobbade ju. kanske går vi dit en sväng imorgon och lämnar paket. Så jag oxå får se bebis!! Noa är ju en unge redan, nån nyföddis fick jag ju aldrig se. Dumma ungar att växa så fort! Fast de är ju roligare när de kan le lite och hänga med en aningens mer än en nyfödd. fast nyfödda är så mysiga att hålla....

Usch vad jag svamlar.

Kommentarer

Postat av: nina

Publicerad 2009-07-21 21:41:13

aaa tror vi har lika tjuriga jäkla sambosar, johan är åxå en sån som tjurar över såna saker!dumskalle

Postat av: Sofie

Publicerad 2009-07-22 01:26:58

En liten detalj kan göra stor skillnad. Det blev jättefint!

Postat av: mam

Publicerad 2009-07-23 09:30:44

Min semester börjar må 27, v. 31. Fre eller lördag åker jag till byn, ska bla renbädda röja lite och så är det ju KARESUANDO MARKNAD!! Far hem innan ni dyker upp.

Ni kommer att få 2 sovrum, ena med tv-vhsvideo och tillgång till kök-toa-badrum-tv:rum-data-altan och hall förståss.

Postat av: mammon

Publicerad 2009-07-23 14:25:10

Snyggt! Ser varmt och bebott ut.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela