ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Ellen har flyttat in!!

Publicerad 2009-07-12 15:14:43 i Allmänt,

Inga lister blev det igår, men väl idag! Sam var så snäll att han satte upp dem idag, trots att han hellre ville komma iväg på sin mc tur. han ska nånstans i 2 dagar och köra mc, nån utbildning. Medans han satte lister, monterade jag ihop expedit hyllan. Det var två fula märken på den, men jag orkar inte åka och byta... Borde ju göra det förståss, men nä, jag orkar inte. Nu står där hyllan, säng, litet bord och två stolar, en spis och en docksäng. Fint!! Sam har med kameran, men jag tar kanske några kort med mobilen sen. Ska nog inte ta upp alla hennes saker, bara de bästa/finaste och som hon leker mest med. Saknar hon inte resten, kan de ju säljas på bytardagen. Vill inte ha massor med prylar...

Hon och grannkompisen leker där nu. Mattan får vänta en vecka enligt lackburken, så jag hoppas inte dom göra några fula jack i golvet medans... Fast äsch, det är ett barnrum. Men det känns som att man ska vara så försiktig när det är nygjort liksom...

Skulle behöva åka och handla lite, samt köpa textilfärg. Ska färga lakan jag köpte på ikea till hennes säng, så gavlarna får finare tyg än det röda och blå som är nu. Roooosa ska det bli förståss!

Är det söndag redan idag??

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela