ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Det mullrar lite...

Publicerad 2009-07-15 17:46:39 i Allmänt,

Fast inte så mycket. Det droppade lite regn oxå, men nu börjar himlen bli ljus igen.

Vi skulle cykla till Kungälv, barnen och jag för att spela minigolf. Som tur var ringde jag innan för att kolla vad det kostade, fick då veta att de har SM denna veckan, då det var stängt för allmänheten. Jaja, jag tog en egen runda i Stenungsund istället. Shoppade några fynd på rean och en ny fin mumintröja till Ellen. En väska till nintendot så vi kan ha med den på resa utan att den pajjar. Sen käkade jag lunch i min ensamhet. Skönt var det, och jag har inget emot att vara ensam så, men ändå så känner jag mig knäpp som sitter ensam på en restaurang. Jag gillar ensamheten... Konstigt när man lever med 3 galningar och en man.

Igår åkte vi till Slottsskogen. Det blev en härlig dag med djur, matsäck och lekplats. Ellen har tydligen bestämt sig för att nu göra allt hon inte vågat innan, hon red på en häst (!) klättrade själv upp i klätterställningen och runt där uppe i såna mojänger som finns i klätterställningar som hon varit livrädd för innan, hon klättrade upp i ett rep, hängde knäveck osv. Sen var hon trött, och så såg vi att dom hade en mini teater där, det var Petson och Findus, så den kikade vi på. Hon har ju varit livrädd för teater oxå, men nu vågade hon titta. Hon håller på bli stor min lilla fegis!!

Nu ska vi strax äta lasagne. Sen vet jag inte vad vi hittar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela