ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Tack någon för fritids!

Publicerad 2009-08-20 22:16:34 i Allmänt,

Vem som nu kommit på detta underbara ting... Fritids, där små skolbarn kan vara efter skolan och leka, pyssla och vad sjutton dom nu gör. Nu håller jag på bli galen för femtioelfte gången på dessa små barn... De driver mig till vansinne just nu, eller ja nu sover de förhoppningsvis, men ni fattar.

Idag var det öppet hus på skolan, så där var vi och hämtade hem några ton skog, eller förlåt papper med alla möjliga saker. varför kan en skola i dessa tider inte använda sig av mail??? Varför ska vi bära hem alla dessa miljarder papper?? Ja, jag är arg idag.

Imorgon börjar skolan och jag får vila huvudet en stund iaf, för jag är ledig!  Bara lilla Ellen bus att ta hand om. Inte så bara det heller, hon kan allt hon med. fast ensam är hon rätt okej, förutom att hon babblar hål i öronen på en.

Nä, alla ni som funderar på barn, håll er till ETT barn!! Oooppps... visst några som redan är på smällen... haha, ni vet inte vad ni ger er in på....

Äh, strunta i mig idag. Imorgon är nog en bättre dag!

Tänk om dom alltid var såna här vänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela