ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

JOBB!

Publicerad 2009-08-18 21:40:23 i Allmänt,

Imorgon drar jag till jobbet. Lämnar alla barn där de ska vara och så pyser jag till jobbet ett slag. Bara imorgon, för sen är jag ledig till måndag igen. Känns märkligt, trots att det inte var sååå länge sen jag var på jobbet sist. Vill inte att sommaren ska vara slut!! (är jag tjatig...?)

Idag åkte vi tåg till Göteborg. Shoppade lite saker till barnen till hösten. Massor behövs denna höst och vinter. Förra hösten kom vi lindrigt undan, typ ingenting behövdes. Jaja, bytardagen är som bekant ett bra ställe att fynda sånt på.

Lägga sig tidigt borde man göra. fast tidigt har redan försvunnit, så jag kan lika väl sitta uppe en stund til!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela