ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

jahaja...

Publicerad 2009-08-22 21:21:01 i Allmänt,

Syster och bebis har åkt hem. Igår körde jag och lillbusan dem till flyget. De stora var på sin första skoldag!
Gick ju upp tidigt, och hade knappt sovit nåt, kändes det som, så jag var alldeles totalt slut hela dagen. Låg i soffan och kollade Lotta med lillbusan. Skönt!

Idag var det oxå upp tidigt, Louises skridskoträning började 08. Så jag är rätt trött idag med....

En seg dag, har inte orkat göra många knop. Sam kom hem, utan motorcykel. Den kvaddade han, så han fick åka bil hem. Helskinnad iaf.

Imorgon ska Louise börja på gymnastik. Hon har stått i kö i bara 3-4 år... Jaja, det blir nog skoj för henne. Tilda ska börja dansa.

Idag fyller ju Sambon år! Hela 33 år! Fick lite småpaket. Men presenten från mig var ju att han fick åka på denna mc-kurs...

Några bilder från vårt antagligen, sista bad i år.



Lilla Noa... som vi kommer sakna så!



Sockertoppen!!



Tilda badar.



Noa Boa i sjalen, tror jag??



Nakenfis kör vagn.



Farväl lilla Noa!! Sista morgonen med bebis..... Nästa gång vi ses är han stoooor och känner inte igen oss.

Massa karra har jag, fy attan så mycket skräp jag äter! Hela sommaren har jag käkat skit. Nu är det höst snart, och då får det bli normala vanor igen.

Är det nån som läser här mer?? ALDRIG nån som skriver nåt till mig ju.... Snyftar lite lagom.

Ha en skön helg!

Kommentarer

Postat av: eve

Publicerad 2009-08-22 21:29:15

Klart man läser! Jag brukar inte ha ork att skriva kommentarer bara..

Vad fin Ellen är i sin nya frisyr!



Å nu har jag Noa i min stad igen! Men vad har ni matat honom med?! Grädde?! Han har ju blivit stor och tung!!

Postat av: nina

Publicerad 2009-08-23 10:31:27

du får väl ge en ny mc-kurs i present till jul kanske om han kvaddade mc:n denna gång??

Postat av: peka

Publicerad 2009-08-23 10:43:40

Ja, tur att Sam mår bra då iaf.. vad sysslade han med eg? Noa saknar sina kusiner! Tur att Elias finns här.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela