ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Slut på vinter?

Publicerad 2011-01-18 20:26:29 i Allmänt,

Hux flux blev det plusgrader och började regna. Nu är snön typ borta, eller nä, inte riktigt men man ser marken på flera ställen. Det är bara januari! Snön ska ligga tll mars, sedan långsamt smälta bort. Nu sägs det att det ska snöa igen, vi får väl se. Idag kändes det som vår i luften, solen sken och jag hade inte ens vantar på mig!

Jag gillar ju vinter! Ja, jag älskar våren mest, men det är inte dax för vår ännu.







Massa snö hade vi! Nu är det bara en minihög kvar där vi skottat.



Snöbollskrig med pappan.





Tja, vi får vara glada för den vinter vi haft iaf. Aldrig har jag vart med om en vinter som började så tidigt! Och snö på jul, det händer ju typ inte.

Jag hittade en ask med gamla valerina, jag stoppade i mig några och hoppas att jag sover gott. Har sovit så illa nästan varje natt nu ett tag, inte bra. Vet inte varför. Och ja, jag ligger i sängen NU! 20.25 är klockan, och jag ska bara kolla vädret i Turkiet till sam som åker dit imorgon, och sen stänga ner datorn och förhoppningsvis sova!

God natt!!

Kommentarer

Postat av: Eve

Publicerad 2011-01-19 09:26:37

Vad ska han till turkiet att göra?



Här har vi iaf snö så det räcker till sommaren..

Postat av: Lollo

Publicerad 2011-01-23 09:02:41

Felle e Felicia Coralls syrra. Vi tänkte liksom med typ tåg?? Elr har du en bättre ide??:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela