ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Det där livet....

Publicerad 2011-01-30 19:53:38 i Allmänt,

Ja, det bara ränner väg hela tiden. bland känns det som jag inte gör nåt, bara jobbar och lagar mat och sover typ. Men när man tänker efter så gör vi ju endel emellan oxå. Jag bara önskar att man hade mer semester, så man kunde ta ut lite nu och då för att göra nåt skoj. Men nänä, man får spara och snåla på semestern, ändå räcker den ingen vart.

Igår var det Kungälvspokalen, en tävligt för isprinsessor. ja några enstaka prinsar fanns oxå. Det var rätt skoj att se alla duktiga lag. Louises och Tildas grupper hade en uppvsning, de tvävlar ju inte ännu. De var oxå paljettflickor mellan åken. Jag som är med i föräldrargruppen hade ju fullt upp hela dan med försäljning och allt annat som hör till. Men det var kul ändå. Idag har jag jobbat, och nu är helgen slut. Poff.

Imorgon en ledig dag med skruttan. Vi ska ägna den åt att veckohandla, sånt som både jag och hon avskyr. Men som måste göras.....

Funderar på byta gardner och duk i köket. Men jag vill vänta med mina älskade gardiner lite till, tlls våren är på gång. Nu har jag julgardner, som iofs. inte är så himla juliga, röda med små vita prickar. De är nte köpta som julgardiner, så jag kan ju ha dem ett tag till. kanske bara byter duken, som nu är röd, till en svart med vta prickar. ja, typ allt är med prickar på.... jag gillar prickar, de är sååå... öh, prickgt!

Snart börjar bästa programmet, solsidan! Sen barn  säng och så ska jag se på wallander i min säng. Åh, jag skulle ju renbädda.... Hade tänkt krypa ner  rena sköna lakan, men det får nog bli imorgon. Vet inte om jag har nåt stort rent lakan. Jaja, kul att läsa om detta....

Jag tror jag hänger tvätt istället. Det är nåt jag kan bra. Även om det oxå är tråkgt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela