ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Sportlovsaktiviteter!

Publicerad 2011-02-13 20:55:34 i Allmänt,

Behövs inga. Barnen vill bara leka med kompsar imorgon. Jahaja, men jag då? Hoppas solen skiner imorgon med, för då kanske jag iaf. får med mig några upp tll skogen på en tur. På tisdag kanske vi åker och badar, så har v gjort något iaf. Jag blir så rastlös annars ju! Sen jobbar jag resten av veckan, och Louise vägrar gå på fritids. Torsdag hade vi redan bestämt att hon ska vara hemma själv, jag jobbar 7-14 så det tänkte jag var ett bra tillfälle att öva vara själv hemma. Idag säger hon att hon inte tänker gå tll fritids på hela veckan, aldrig mer! Granntjejen är här så de kommer vara med varann och hemma hos henne är nog en förälder hemma. Så hon blir nog hemma hela veckan.

Ellen tycker sportlov är dumt. Hon vill gå till dagis. Men hennes kompis som oxå bor granne är visst oxå hemma, så då var hon nöjd. De har lekt hela em. och kvällen.

Jag hade gärna varit ledg hela veckan jag med... Men vet att jag nog hade blivt galen på all mat som måste lagas när alla är hemma. Det är det värsta!

Nästa helg blir det konståkningsuppvisning igen, i Kållered. Spännande!

Annars vet jag nog inget speciellt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela