ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

10,9,5

Publicerad 2011-02-04 22:34:33 i Allmänt,

Ja, så himla stora barn har jag nu! Ja, en blr ju 11 snart förståss....

Tlda blev väckt med sång, paket, och frukost på sängen. Sedan skolan.

Hemma fix och trix inför hennes kalas, och det blev bra! Nu sover hon förhoppningsvis med en av gästerna. Imorgon blr det konståkning klockan 8. Men inte för mig, jag ska sova! Jag saknar dock min älskade llla bebisskrutt.... Jag kommer nog aldrig vänja mig vid att hon sover borta. I några veckor har hon parkerat sig i vår säng innan vi ens lagt oss, så sängen är tom och saknaden stor. Hon sover alltså hos farmor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela