ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Organiserar

Publicerad 2011-08-26 08:54:33 i Allmänt,

I vårat lilla kompakta hus är det svårt, väldgt svårt med förvaring. Igår fick jag ett utbrott, då allt ligger huller om buller och ingen gör nånting åt det. Tänker främst på barnen.... De stövlar in, hoppar ur skorna, slänger jackan och väskan och hjälmen på första bästa plats. Inte där de ska vara iaf. Soffkuddarna ligger mer på golvet än i soffan och äppelskruttar växer på vardagsrumsbordet. Nu ska jag köpa krokar till skolväskorna och hjälmarna. IKEA here I come:) Soffkuddarna kan jag inte kroka fast, så nu ligger de överst på en hylla i garderoben. Min hjärna klarar inte kaos, inte just nu iaf. Tanken är att de när jag plockar fram kuddarna och fltarna ska förstå att jag vill att de ligger i soffan, iaf. när de går från soffan. VI får se.

Krokar var det ja, och helst några små korgar av nåt slag för deras småsaker som nycklar, telefoner, vantar eller så. Korgar till våra hyllor oxå, de har gått sönder.

Så fortsätter jag mitt organisera i kaoset idag alltså!



OBS bilden ovan har inget med texten att göra. Bara så ni vet.

Kommentarer

Postat av: Anna B

Publicerad 2011-08-27 16:40:58

Känner igen...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela