ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Saknar!

Publicerad 2010-01-12 21:55:54 i Allmänt,

Idag saknar jag lilla fina Noa lite extra. Konstigt att man på bara två veckor hinner börja tycka om nån så mycket! Visst vi har träffats innan, men det är ju lääänge sedan. Lilla sötingen!



Här sussar han gott i min famn!!



Klart jag saknar lilla Palten oxå, men han var bara bebis, mysig att hålla i, bära och så, ingen riktig person än. Men nästa gång.... Shit, barnen växer när jag inte är där! ja, de växer ju när jag är där oxå, men inte lika fort....

Saknar alla där uppe. Vill kunna sticka dit när jag vill, då och då, istället för en lång resa i två veckor. Kan nån krympa Sverige?

Lilla Ellen trotsmonster har varit harmonisk på dagen, men sedan brakade det. Utbrott på utbrott.... Suck... Men det går över, det går över....

Ha en skön kväll!

Kommentarer

Postat av: peka

Publicerad 2010-01-12 23:11:33

:) Han saknar nog dig/er med..och jag med. det är så kul när ni är här, fast det är massa kaos, det är lite konstigt..

Postat av: mammen

Publicerad 2010-01-13 15:26:08

hitta en snuskrik farbror som kan finansiera långveekend resor!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela