ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Helgen har flytt

Publicerad 2009-10-18 19:32:57 i Allmänt,

Och jag orkar inte ens berätta vad vi gjort. Det är liksom same same varje helg. Köra, hämta, tvätta, städa, äta, godis, kompisar osv. Så jag kunde klistra in från någon annan helg jag skrivit om... Visst är det lite enformigt, men det är ändå härligt. Jag gillar att vara med barnen och hinna ägna mig åt deras aktiviteter och sånt.

Vi testade ju Louises nya skridskor i lördags, eller vi och vi... Hon gjorde ju det. Gick ganska bra, hon fick lite ont i foten och fick vila och knyta om dem en gång. Men det tar visst lång tid att åka in ett par nya skridskor. Antagligen så lång tid att hon hinner växa ut dem när de är lagom inåkta. Nåja, sen kanske man kan sälja dem, för att finansiera nya!

Imorgon börjar ensamma veckan. Sam åker och kommer hem torsdag natt eller fredag. Ska nog gå bra, hoppas jag. Vi har planerat allt in i minsta detalj, sånär på en sak, har glömt att ringa barnvakten och se om hon kan ta barnen på torsdag när jag ska jobba kväll... Shit, det måste jag göra idag.

Fotade barnen lite när de åt kvällsmat, och passade sedan på att försöka mig på ett nytt kort med alla 3 tillsammans. Blev väl sådär lyckat... Det GÅR inte att få dem bra alla på ett kort. Men de är ju fina ändå!



Tilda mumsar yoghurt.



Och så Ellen...







En fin tjejtriss! Tänk att vi har så fina flickor!!



Äh, det blev fel bild... Galenpannor...

Jaja, det var alles.

Kommentarer

Postat av: peka

Publicerad 2009-10-18 22:16:49

Men alltså allvarligt..Tilda ser ju flera år äldre ut sen jag såg henne sist :O Fina är dom ju allihopa förstås :)

Postat av: eve

Publicerad 2009-10-19 08:35:40

Vad Tilda såg stor ut på första bilden!

Postat av: peka

Publicerad 2009-10-22 10:34:21

Men om det inte finns plats att förvara allt på så går det ju inte så bra. Det är fullt överallt. 2 fungerande garderober tex, där det ska rymmas alla kläder, handdukar, sängkläder osv.. ingen fungerande städskrubb. så allt ligger spritt i hela lägenheten.

Postat av: peka

Publicerad 2009-10-22 12:41:11

ja, kanske blir det så men..man kan ju alltid hoppas :P

Postat av: dbmm

Publicerad 2009-10-25 17:59:29

Ja ok, helgen har flytt....sen då?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela