ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

jag skulle ju...

Publicerad 2009-05-25 21:35:45 i Allmänt,

Sätta mig ner och skriva om lilla Ellens ankomst. men jag är för trött idag.

dagen har varit toppen härlig. Sol, men lite blåst. jag och dom 2 hemmavarande barnen har varit ute hela fm. Vi cyklade en sväng till dagis för att lämna nytt schema, sen åkte vi till city gross för att köpa en pool. Lagade lunch, och åt ute. Härligt!! Sen fixade vi i ordning en rabarber och jordgubbspaj. Den mumsade vi i oss när Louise och hennes två kompisar kom från skolan. Shit vad gott det var!! Har aldrig gjort sån paj förut, men kommer defenitivt göra det igen!! har lite mer rabarber som snart är färdiga att käkas.

Sen var jag på möte med rektorn på skolan, de stora lekte ute på skolgården, och ellen fick vara med. Hon tyckte det var dötrist, och somnade i min famn...

Hem och laga middag, sam tog med tilda till fotbollen, och vi stannade hemma. Ellen fick kompisar och de lekte en stund. Sen skulle vi möta sam och Tilda på fotbollen, men vi hittade aldrig dem.

Nu sover de stora barnen, men ellen tassar på där uppe. Tänk att 20 minuters sömn vid 16 tiden förstör hennes kvällssömn så... Undra när hon somnar då?

Ledig imorgon oxå, härligt härligt!! Sol har dom lovat. De stora till skolan, så jag och lillbus får hitta på nåt. Kanske en cykeltur till Kungälv med vänen och sonen? Vi får se.

Nu ska jag hämta in dynorna och filtarna som ligger där ute.

Sen sängen!

Kommentarer

Postat av: lisa

Publicerad 2009-05-25 23:46:16

vilken fin profil bild ! : )

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela