ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Heja mina tjejer!!

Publicerad 2009-05-18 22:21:55 i Allmänt,

De är så duktiga alla tre! Igår sprang de lilla göteborgsvarvet. 1.3km. Ellen fick springa ett minilopp för småttingar, happy mil loppet på 200 meter... Alla har fått medalj och annat jox, och är så glada allihop!



Här är de innan starten.



Ellen i full fart...



Diplom och medalj!!



Louise efter sitt lopp, fick glass oxå... Hon var så duktig, orkade springa hela loppet, fast hon inte är en sporttjej!!



Tilda efter målgång. Duktig hon med!! fast hon väntade på sina kompisar... Var väl lite nervös för att springa helt själv. Men nästa gång... Då vinner hon! Hon är supersnabb ju!



3 tjejer med medaljer och banan....



Bonusbild.... Ett monster!!

Det var iaf. mycket rolig tillställning det där loppet. Kommer garanterat bli ett nästa år igen. Vädret var bra, lite sol ibland, och varmt.

Imorgon är en ledig dag. kanske jag och ellen går till öppna förskolan, vi får se.

På onsdag ska de två stora åka på läger, och sova över... Det är öppet hus som ordnar. jaja, de vill sova över så vi får hoppas det går bra.

Lördag blir det ju bröllop. Säkert kul när man väl kommer dit. Känner att jag helst hade velat vara ledig. Är för trött för att orka tänka på fest. Men som sagt, det blir nog trevligt och roligt när man väl kommer dit. Bröllop är ju inte var dag man får gå på!!

Nu tror jag att jag ska läsa lite. Det var länge sen. Min laptop har stulit min lästid....

God natt!

Kommentarer

Postat av: Nina

Publicerad 2009-05-19 09:25:19

Åh ett lopp som passat mig, ellens 200 meters lopp....kanske hade orkat springa hela!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela