ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

En helt vanlig kväll! Bildbomb!

Publicerad 2010-05-22 21:59:25 i Allmänt,

Jag vet, har inte slutfört Turkietresan ännu, men jag gör det en annan dag....

Här kommer en bildbomb från nu ikväll!



Vår gymnast!







Lilla Ellen vill oxå vara med! <3





Nästa brud....












Sen dog den flickan....



Kastar chips och ska fånga med munnen!



Min tallrik! Grillad fläskfilè med tillbehör. Majskolvar oxå. Gott!!



Puss lillasyster!



Och här är jag då, som har stått bakom kameran hela kvällen.

Nu ska jag göra nåt annat! Kanske.... Imorgon blir det lilla Göteborgsvarvet. Justja, Tilda gjorde 4 mål idag i fotbollsmatchen!! Heja Tilda!! Och Louise var visst jätteduktig på gymnastikuppvisningen! Båda tycker det är dumt att jag måste jobba helger, så jag missar deras bravader... Fast jag kan lugnt säga att jag blir trött bara av att titta på dem här hemma...

Ha en skön helg! Ja, det skrev jag nog förut vah??

Kommentarer

Postat av: eve

Publicerad 2010-05-22 22:15:47

Men vad grönt ni har.. Här har jag sett några gröna grässtrån bara.. jag är avis!

Postat av: moster

Publicerad 2010-05-23 20:05:07

Vad duktiga flickorna är, ädet E med prinsesskjolen? Ni måste ju ha högre skyddsnät..dom hoppar ju över sanrt, har också sat tupp studsmattan igår (lilla S studsar) har bestält skyddsnät...tills dess får jag själv fungera som skyddsnät:-) Vad grönt ni har det redan...vi har ung. 0% grönt..kanske 0.00001%

Postat av: mamm

Publicerad 2010-05-24 07:43:21

Härligt sommriga bilder påaktiva barn! (pust...)

Postat av: Petra

Publicerad 2010-05-28 09:06:25

Vilka duktiga flickor du har. Men måste också säga att din nya klippning ät toppen. Kanske får se dig oftare framför kameran nu =/.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela