ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Jag har tagit slut....

Publicerad 2013-01-29 12:45:42 i

Ja jag har helt tagit slut. Mina batterier räcker ingen vart. Skulle behöva ladda dem.men hur? Nu regnar det och snön är borta igen. Det hjälper absolut inte min trötthet.

Vi har ju kungälvspokalen i helg och till den ska det bakas, göras toast och köpa lotterivinster. Och packa. Sen har vi ett födelsedagsbarn som nog vill ha presenter. Men vad? Hon fick ju massor i julas!

Huset behöver städas men jag orkar inte.... Men måste. Justja idag ska vi handla till helgen oxå. Är med i föräldrargruppen och det är vårat ansvar. Nå, det blir väl vår och sol nån dag :-)


Mina tre stora barn ;-) den lilla fick inte vara med....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela