ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Nytt år, nya....?

Publicerad 2012-01-03 15:28:55 i Allmänt,

Ja, nya vaddå? Nya planer? bekymmer? roligheter?? Eller vad?

Nytt år är det iaf, vare sig jag vill eller inte. Det blir nog bra det med.

Vi kom hem igår kväll, tog nästan 24 tmmar inkl. pauser att ta oss hem. Gick bra, även om barnen som vänt på dygnet inte somnade snällt vid 22 som dom brukar;)

Jul och nyår har varit väldgt bra. Barnen glada, och massa stoj och stim av de små.



Det har varit så härligt med snö oxå! Även om vi inte varit ute överdrivet mycket.... Nu bara regnar det. Blä och fy. Men men, nu är vi på denna sidan året, då våren faktiskt kommer:)

morgon börjar jag jobba. Bara 2 dagar iofs, men ändå. Skolan börjar nästa vecka på tisdag, sen drar allt igång!

Jag håller på planerar barnrum. Tänkte att L och E ska byta rum! E har ju mnsta rummet, men leker mest, och L har största, men behöver minst.... Men då ska det tapetseras/målas och fixas. Och inte minst RENSAS! L måste ju göra sig av med typ allt. Hon använder inget, förutom sängen och datorn, så det är mycket som ska bort. E behöver förvaring framförallt. Sen vill jag ha en ny kökslampa, och nytt köksbord och stolar, och en matta till köket. Ska kika lite på ikeas sida och se om nåt kan vara av intresse.

God fortsättning på er (1 eller 2?) läsare:)

Kommentarer

Postat av: Anna B

Publicerad 2012-01-04 09:28:39

God fortsättning! Jag skulle också behöva planera om rummen. Helst skulle jag vilja byta vilka som delar, men det verkar kört. Lite mer planering behövs, som du hör. Lycka till!

Postat av: Petra

Publicerad 2012-01-05 15:47:20

God fortsättning på det nya året =).

Postat av: moster G

Publicerad 2012-01-08 00:42:57

God fortsättning till dig också...det här var den andra läsaren;o) Finns säkert många som läser, men inte så många som kommenterar/ o godnatt för mig, har suttit uppe alldeles för länge för en 55 åring..kl är 20 i 1 på natten..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela