ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Längtar

Publicerad 2011-09-16 09:34:02 i Allmänt,

Jag längtar efter nåt så konstigt som min kamera. Tog massa bilder i norr, och det var så underbart väder att jag vill se om bilderna blev så bra som jag föreställer mig! Vill se om jag fått några fina bilder på alla småttingar där uppe oxå. morgon kommer kameran hem. Dumma jag som inte kom på att jag kunde ta med minneskortet bara, för jag har ju ett extra lggandes i väskan, det kunde ju sam ha använt. Nå nå.... imorgon kommer den hem som sagt.

Idag var  en underbar morgon! Kallt och soligt, precis som jag vll ha det. Var bara 3 plusgrader när vi gick till skolan. Men det kommer bli uppåt 16 grader hörde jag. Jag älskar hösten! Jag ska verkligen börja erkänna det för mig själv, att jag är en höstmänniska:)

Imorgon blir det ishallen, tjejerna har längtat. De missade ju ispasset i tisdags då vi kom hem lite senare än planerat. och det bästa av allt, träningen börjar inte förrän 11! Så lte sovmorgon blr det allt. Sedan ska jag hjälpa till att fixa grönsaker till tacos som de ska äta efteråt, de ska ha kick off med laget. Göra hemliga aktiviteter på brandstatonen och pimpa deras fantazyflagga. De kommer ha skoj tror jag! Jag och Ellen får åka hem och hitta på nåt annat skoj. jag har ingen aning om när sam kommer på lördagen, men det får jag nog reda på.

Söndag ska min llla busskrutta sjunga i kyrkan för första gången! Hon har bara varit 2 gånger på kören, 2 av 3 gånger. Men det blr nog bra ändå. Louises kör ska ju oxå sjunga. Bästa körfröken har ordnat en annan dag med kör för Louise och några till som sjungit länge, för Louse kunde ju inte på tisdagar. Så hon kan fortsätta sjunga min stora sångfågel!

Sen är det massvis med kläder och annat som ska märkas upp för bytardagen. Den är nästa helg. Ska bl så kul! Och det är massor jag behöver köpa, så jag håller tummarna att det finns mycket som passar.

Igår kunde jag inte hålla mig, utan handlade kläder till Ellen. Brukar försöka vänta till efter bytardagen, men det fanns så mycket fint så jag klarade inte att hålla mig...

Nu ska jag äta frukost och börja bära upp lådorna med alla kläder. Magen kurrar!



En gammal höstbild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela