ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Helg igen då:-)

Publicerad 2011-09-30 15:52:27 i Allmänt,

Ja, veckorna hinner jag inte med, jag sover vaknar och jobbar lite, sen är det helg igen! Nu en ledig sådan, nästa jobbar jag.

Idag har jag inte gjort mycket, eller jag har köpt och hängt upp nya gardiner och städat i köket. Nu kan vi mysa med ljus här igen. Härligt! Mindre härligt när det är mörkt på morgonen när man ska till jobbet... hua.

morgon ska jag då sova. Jisses vad jag ska sova! Sen ska lillskruttan på sin första dag på skridskoskolan. Ska bli himla roligt! Sedan ska hela familjen iväg på vinterklädesshopping. Hoppas vi överlever... Händer aldrig att vi åker allihop. Det brukar vara jag och barnen, och Sam betalar. Nu får han följa med så jag får lite moraliskt stöd. Spännde ska det nog bli iaf!



Fredag idag alltså. Tänk om man skulle vara lite crazy och göra nåt galet! Fast vad skulle det vara? Hälla ut cola på golvet....;) nej, jag vet inte. Jag är lite sugen på att göra nåt bara. Men vad? Fast det blr nog bara ligga i soffan och trängas med några barn, massa popcorn och så. men det går alldeles utmärkt det med! Tänkte ta och förbereda maten strax. Kycklingklubbor och nåt. Ja, vad??

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela