ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Veckan kom och gick.

Publicerad 2011-11-08 20:22:04 i Allmänt,

Höstlovet rusade snabbt förbi. Jag jobbade 2 dagar, tog ledigt 2. Syster och busungen Noa kom på lördagen. På fredagen körde jag ju Louise till tåget, vnkade av henne som reste tll Västerås! Allt gick toppen, och hon rngde knappt hem, vlket betyder att hon haft det bra. Härligt! Fast jag saknade ju henne massor förståss....

Veckan med NOa har varit skojig. Massa tidiga morgnar, nattliga uppvak (okej, bara en natt med skrik) och lite små aktiviteter. Badad har vi gjort, och varit på ikea. Lekplatsat och shoppat. Vi hade ju honom sjäv en dag då Peka var i stan och gjorde slut på stålar. Det gick hur bra som helst. Det är allt bra med stora kusiner som orkar leka och hålla på. Sån tur hade ju L och T när dom var små, men nu är mostrarna gamla och har egna barn;)

Denna veckan är det fullt ös. Träningar, möten, städ och tvätt. JObb oxå förståss. Känns som allt händer just denna veckan. Blen ska till besiktning och det i Göteborg. Jaja, man känner att man lever iaf. Det är ju alltid bra.

Har inhandlat några presenter till Ellen, som ju faktiskt fyller 6 år snart!! En ska jag handla i nästa vecka tror jag. Bara jag får en ledig dag att fixa det. Kommer bli så bra så:-) Julklapparna måste oxå börja inhandlas. Men det känns verkligen som att det är månader kvar! Vädret är knepigt, milt och grönt ännu typ. Längtar efter snö! Massa snö! Förra året vid den här tiden var det snö. Jaja, inte ens norraste norrland har ju snö.

Ja, det var väl den uppdateringen. Tråkigare än tråkigast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela