ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Bla bla bla....

Publicerad 2011-06-14 14:14:39 i Allmänt,

Jag kan inte begripa varför jag alltid är så himla trött på våren och sommaren? Pollen säger alla, men kan det verkligen vara så? Så fort våren är på gång, känner jag att jag kan sova hur mycket som helst. Jag börjar stänga av väckarklockan i sömnen och sova vidare, jag strörs inte av Sams slamrande i köket på morgonen, och jag är aldrig utvilad! Det är sjukt jobbigt. Jag är ju alltid morgontrött, men inte på det här viset.

Idag gick jag inte ens upp när sam åkte, barnen skötte sig själva och kom in och sa hej då när de gick. Sen sov vi vidare... Ja, Ellen sov oxå till halv nio. Hade lätt kunnat sova några timmar till.

Veckohandlat har vi gjort, handlat present till ett kalas och lite annat. Sen efter det har jag knappt gjort nåt. Hängt två maskiner tvätt. Ellen stack iväg och lekte med kompsar, Tilda blev sur och stängde in sg på rummet och Louise har inte slutat skolan än.

Imorgon är det skolavslutning! Hoppas det blir lite bättre väder af. Det blåser massor nu och är sol och moln om vartannat.


Här är tjejerna skolavslutningen -09, hittade ingen bild på förra årets? Får leta lite mer.

Louise och jag var ju och provade kläder för ett tag sedan, hon provade nån klänning, men sen sa hon att nej, hon är ingen klänningtjej. Hon ska ha korta jeansshorts och nån tuffare t-shirt på avslutningen. T ska ha en blommg klänning och nya skor. Ellen vet jag inte än, hon har ju haft sin avslutning på dagis, så hon kan väl ha nåt vi har här hemma. Problemet är ju bara att jag inte vet vem jag var med i klassrummet förra året? Tror det var Louise, och då är det Tildas tur att ha mig där. Problem blir det nästa år, då alla 3 har avslutning samtidgt.... V får klona oss helt enkelt.

Nå nå, jag svamlar mest. Har inget att gööööööra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela