ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Semester?

Publicerad 2011-07-11 21:15:15 i Allmänt,

Jag börjar undra om det inte är mer semester när sam har semester och jag jobbar;-) Det är ju rena lyxen att ha någon hemma som utfodrar och aktiverar barnen, lagar mat och handlar. Jag jobbar (och som jag jobbar sen.. he he, lugnt är bara förnamnet just nu) kommer hem, tar barnen och badar, kommer hem till färdig middag! Ja, det måste vara bästa kombon, kanske struntar jag i att ta semester nästa vecka...

Jag var ledig fre-lö-sö. I fredags började det regna, vi åkte hela famljen till Stenungsund och åt pizza, sedan shoppade vi och bara strosade omkring. Hur skönt som helst!

I lördags var det sol, vi packade alla våra saker och åkte ut till havet. Underbart var det! Och i söndags var det halvväder som jag kallar det... Moln, sol, moln och halvvarmt. Vi var hemma och grejade, tvättade kläder och sånt. Sedan tog jag tjejerna och åkte och badade på em. Det var skönt i vattnet, inte lika skönt att kliva upp bara! Vi fikade och barnen lekte i sanden.




Sandbygge



En vulkan blev det:)













Ellen simmar! Nu äntligen har hon börjat göra riktiga bentag oxå! Hon har tagit sig fram med armtag och nån konstig benspark nnan, men nu så, nu simmar hon:)



Mina älskade skor! Bästa ever:-)



En glad smmartjej!

Nä, jag ska nog ta riktig semester oxå, nästa vecka:)

Kommentarer

Postat av: moster gerda

Publicerad 2011-07-13 17:00:41

Vilket härligt badställe, med brygga att dyka ifrån ;-) Vad duktig Ellen är som lärt sig simma, o bara 5 år Hejja hejja Ellen!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela