ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Semester!!

Publicerad 2011-07-20 11:44:00 i Allmänt,

Ja, nu har jag alltså semester på riktigt. inte för att jag känt av det än så länge, känns bara som mina vanliga lediga dagar. Men snart går det väl in i mitt huvud att jag ska vara ledig i 4 veckor:-)

Vi har bara varit hemma, tagit det lugnt, varit ute och lekt, ätit glass, och ja, varit på Ullared då förståss.

Nästa vecka bär det av på riktig semester. Vi börjar med 2 dagar på the reef i Danmark, förstätter sedan till ja, vad det nu hette, oxå i Danmark. Förhoppningsvis några soliga baddagar där. Sedan hem. Sam ska då jobba en vecka, och vi ska roa oss själva. Blir nog en tur till Borås djurpark iaf. Det tycker jag är mysigt, och iaf. Ellen uppskattar det. De stora vet jag inte, men de får följa med om de vill, vilket de nog gör.

Tilda är på målarkurs i 3 dagar med sn farmor. De hade haft det jätteskoj igår! HOn är jätteduktig på att måla, så detta passar henne utmärkt.

Idag ska jag försöka få med min minstebusan till havet. Nu stack hon över tll grannen, så vi får se om jag får hem henne. Lollo har sovit över hos en kompis och ska inte hämtas förrän vid fyra.

Nu ska jag göra i ordning lite matsäck. Blir det vanliga, smörgåsar, kakor och saft.... Så tråkig och fantasilös och lat är jag. Smörgåsar är ju nåt jag inte ätit på evigheter, men vad sjutton, jag orkar inte fixa något mer avancerat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela