ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Turkiet, here we come!

Publicerad 2011-01-23 21:09:40 i Allmänt,



Helt plötsligt har vi visst bokat en resa till Turkiet.... Vi som inte skulle åka i år. Vi skulle tll fjällen, och sedan funderade vi om och tänkte att en weekend i Danmark och nåt badhotell skulle räcka. Pang bom, så blev det Turkiet istället! Och hör och häpna, på SAMS initativ!! Han valde Turkiet framför fjällen! Shit pommesfritt säger jag! Men jag och barnen är ju glada, för vi väljer ju hellre Turkland än fjällen, även om fjällen är underbart härligt det med!

Nå nå, nu blir det så här iaf. och vi åker 8 maj, lite senare än förra året. Hoppas bara vi inte missar barnens isshow, det andra gör inget, men skridskon är roligast. Nåja, inte hela världen det heller, missar vi så gör vi, då blir det julshow sedan ändå.

Härligt härligt!! NU lovar jag iaf. att hinna lära mig liiite mer om min kamera tills dess. Hade ju precis köpt kameran när vi åkte, och kan ju säga att bilderna inte blev några vackra inte... Så nu vill jag få fina härliga somriga blder! Åh, jag längtar!! Hoppas bara det funkar med ledighet oxå... Vi har ett tag då vi kan avboka resan såklart.

I övrigt har jag varit magsjuk typ, eller nåt. Konstigt är att ingen annan blivit dålig.... Men man vet ju inte, kan hända inatt med. Sen borde väl faran för denna gång vara över tycker jag. Men magsjukan är lömsk.... Blä, jag hatar den!

Hmm... nä, inget mer för idag. Ska krypa ner i sängen strax. Är inte helt återställd efter 2 dygn utan mat känner jag, matt och så ännu. Men nu efter middagen har jag kännt mig mycket bättre! Men jag fick ändå ringa jobbet på dagen, för då var jag verkligen matt och orkade inget. Vi måste ju hitta vikarie, så man kan ju inte vänta in i det sista med att sjukanmäla. Jag hade nog orkat imorgon känner jag nu, men det gjorde jag inte under dagen. Jaja, bättre en dag extra än en för lite iaf.

Kommentarer

Postat av: Mamm

Publicerad 2011-01-30 19:39:53

Härligt att ni bokat resa till Turkiet! Skulle vara kul o vara där ungefär samtidigt..vi åker 18 maj..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela