ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Nytt år!

Publicerad 2011-01-02 16:53:36 i Allmänt,

Ett helt nytt färskt år framför oss. Vad ska det bjuda på? Vad ska vi bidra med? Kommer nåt hända? Ja, nåt händer ju förståss, men nåt extra roligt, tråkgt eller så. Vem vet, vem vet.

Jag har inga nyårslöften, men har ändå tänkt hålla vikten, nte gå upp. Jag kommer förhoppningsvis gå ner några kilo till och träna lite mer. Men inga löften.

Nyåret börjar väl inte som man önskar, blev krasslig dan nnan nyårsafton och är det ännu. Näsan rinner som en kran och jag är hängig. Förhoppningsvis ska jag vara piggare imorgon, så vi kan hitta på nåt, barnen och jag. Sam ska jobba må-tis när jag är ledig, och hur vi ska lösa onsdag är inte klart ännu, har vsst blvt en miss där.... Sen jobbar jag tors och fre och sam är hemma. Sen har barnen iaf. fått ett jullov på 2 veckor. Välbehövligt tror jag.

Jag tänkte att jag skulle ha summerat året, men va fasen, det är ju bara att bläddra tillbaka här i bloggen!! Det är vad jag tänker göra nu, så jag minns året som gott.

God fortsättning på er alla!!

Kommentarer

Postat av: Mamm

Publicerad 2011-01-05 19:13:06

Det nya året blir säkert spännande och rolig, hoppas jag iaf!

God fortsättning till er alla <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela