ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Kära moster....

Publicerad 2011-04-19 14:30:21 i Allmänt,

Till Göteborg kommer barnen inte få åka förrän de är typ 18, eller kanske 40;) Kungälv är ju inte så stort tack och lov, så dit kan de åka själva, bara jag vet vart de ska och när! Inte bara för att strosa i stan, som L och en kompis gjorde en gång....  Men biblioteket känns okej, bara jag vet som sagt.

Idag är jag ledig:) Solen gassar från klarblå himel, nåja nu kom det lite moln.... Vi har varit och bytt däck på lilla blen, och sedan bara varit ute i trädgården. Funderar lite på blommor.... Men jag funderar vidare lite till, får inhandla en annan dag.

Påsken jobbar jag, lördag och söndag. Men det är okej, jag åker direkt från jobbet på lördag till farmorn och firar påsk. Ledig tor-fre och måndag. Känns bra det med.

Funderar på att på på cirkus med barnen på fredag? Gillar inte cirkus egentligen, men Ellen har aldrg varit på en, så jag ska kolla vad det kostar iaf.

Tja, inte vet jag nåt mer idag. Ska åka tll nån affär och köpa nåt till Ellens favoritfröken, som slutar imorgon. Ellen hon kommer tillbaka, men då går Ellen i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela