ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Höst?

Publicerad 2010-09-13 21:24:53 i Allmänt,

Ja, det känns som höst i luften. Jag har förstängt det länge, men nu är jag redo. På riktigt. Mentalt iaf. inte i klädväg..... Sånt ger mig lite halvångest, allt tar slut i affärer innan hösten ens är här. Just höstkläder är det väl bara jag som behöver, iaf. skor, men vinterkläder är det skralt med. Nåja, tids nog hittar vi nåt att ha på oss....

Jag har tänkt vara ut nånstans och fota härliga höstbilder, men det har liksom inte blivit av. Men en vacker dag kanske det händer, vem vet?



Här en bild från förra hösten, oktober -09 när mommo var på visit. Ser kallt ut, snart är vi där!

Nä, bloggtorka var ordet. God natt!

Kommentarer

Postat av: mommon

Publicerad 2010-09-14 13:33:31

Herrejisses! Redan ett år sedan...ta mig f-n vad tiden går!

Vår höst är nästan över (den vackra delan iaf)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela