ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Det har jag visst!!

Publicerad 2010-10-24 17:28:20 i Allmänt,

Nånstans att lägga bilderna, jag har pixbox. MEN, jag har glömt lösen osv, så jag orkar inte med det....



En sånhär bur ska vi hämta imorgon! Har betalt och kollat på den idag, men det fanns inget släp på sams jobb idag så vi kunde inte ta med den. Den är STOR!! Barnet på bilden är inte mitt, men det såg ut att vara äldre än Lollo, så buren blir rymlig och bra för våra små älsklingar! Man kan öppna där nere och ha rastgården ihop så dom kan gå ut på sommaren. Sen fick man med en trätrall som den kan stå på nu i vinter, så den inte står direkt på marken. Kommer bli så bra så!!

Vi har varit ute nu och fixat i ordning där buren ska stå, och det är som en lervälling hela gräsmattan. jag avskyr detta vädret!! Jag vill ha minusgrader så marken blir frusen. Blä för lervälling!!

Min jacka som jag beställde blir inte en sån jag tänkte, den fanns inte i min str. Denna tänkte jag ta

Didriksons - Sophie WNS Parka

Men den var slut i min str. Hon föreslog en annan som ser nästan likadan ut, en sån här:
Didriksons - Eleanor Coat

Så jag ska testa en sån. jag har inte testat just den i butik, så jag hoppas den passar. Annars måste man väl få skicka tillbaka.... jag är inte så bra på det här med näthandel, men jag kan ju bli om inte annat!!

Ska göra hamburgare nu, magen börjar kurra, har levt på soppa idag.

Nu plingade micron, god kväll!!

Kommentarer

Postat av: Magda

Publicerad 2010-11-15 20:01:03

".........Den är STOR!! Barnet på bilden är inte mitt, men det såg ut att vara äldre än Lollo, så buren blir rymlig och bra för våra små älsklingar! ........."



Hur många småttingar får man plats med? Fyra treåringar utan problem väl? fniss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela