ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Dagar kommer, dagar går....

Publicerad 2010-10-17 11:20:30 i Allmänt,

Och livet är ganska härligt då och då!! Just nu känns det mesta så bra. Hösten är vacker, det regnar inte, jag har gått ner i vikt, alla barnen verkar ha bra perioder, jobbet är roligt och säkert nåt mer. Jo, vi ska ju åka till norr och hälsa på, det är ju nästan det bästa av allt!! Ska bli så himla skoj.

Pekaliten hade gjort en önskelista för NOa på sin blogg, och tycker att andra ska göra det med. Men hallå, det är ju typ ingen annan som köper nåt till mina barn ju! Mer än vi här i huset då. Men eftersom jag vet vad Ellen ska få i present, så kan jag ju visa det, och vad hon önskar till det.


Ett sånt har jag köpt till henne. Då måste man ju få lite möbler och tillbehör oxå! De är ju ganska dyra, men det kanske finns småpaket till? Jag vet inte, jag ska försöka hitta dockor och nåt möbelpaket till iaf.
Och lampor!!




Kanske 2 bebisar?



Och tillbehör till bebisar?





Eller kökssaker. Det finns hur mycket som helst ju!! Och ja, det fanns lite billigare paket oxå såg jag.

Detta kan hon ju få i både present och julklapp, fast kanske inte bara.... Vet ännu inte om det är jag eller hon som mest vill ha detta!!

De stora har jag ingen aning om vad de önskar, eller vad jag ska köpa. Och inte skulle jag skriva det här ändå, då vissa av barnen läser här!!

Helgen har varit bra. Vi har haft gäster igår, och det var trevligt, för det var så länge sen. Vi mammor tog en promenad på kvällen, och det var skönt! Kallt och friskt, nån minusgrad var det. man blev inte svettig aif. när man gick.

Nu snart ska Louise köras på gympan, funderar på att åka till sportaffären och prova skor så jag kan köpa ett träningskort snart. Hoppas de inte är för dyra bara, om jag öht. hittar några skor som passar....



Kommentarer

Postat av: Momm

Publicerad 2010-10-17 20:27:11

Är det Lundby eller något annat märke på huset?

Postat av: Peka

Publicerad 2010-10-17 22:07:14

Undra om man kan hitta såna grejer här i Kiruna..Just det, såg inte jag tom dockskåpsgrejer på rea här nånstans!? Måste glo på stan om det råkar vara kvar.

Och klart han inte måste ha en helt ny docka, en docka ärv av Tilda vore jättefint :) Om hon kan skiljas från en vill säga ;)

Du kan väl kolla vilka hon kan tänka sig så kan jag kanske få bild?

Postat av: Eve

Publicerad 2010-10-20 19:48:00

Loftsängen är nedmonterad och ska väl säljas, Elias har inte sovit där på ett tag utan sov på en madrass på golvet..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela