ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Låg

Publicerad 2010-05-18 15:13:07 i Allmänt,

Usch, känner mig ur gängorna. Orkar inget. Ja, jag var uppe sent igår och var rysligt trött i morse, men det är nog inte bara det. Känner mig ur balans, vill inget, orkar inget. Kanske är det pollen? Käkar meduciner och mår bra så sett, men kanske tröttheten hänger ihop med det ändå?

Jag vill vara pigg, vara glad och ha energi! Vill greja i trädgården, fixa med planteringar, fixa i ordning bland mina odlingar, har så mycket drömmar, som jag inte mäktar med. Ingenting blir gjort. Jo, det nödvändiga, men inget mer. Vill åka på utflykt i underbara vårskogen, vill göra nåt kul! Men jag orkar inget.



Min finaste lilla Ellen!



Tre sockervaddsbarn!! Louises födelsedag, hon pratar med sin kompis som ringde och grattade.



Dom finaste!! <3

Kommentarer

Postat av: eve

Publicerad 2010-05-18 18:51:13

jag orkar heller inget.. men jag får skylla på malte iaf. du kanske tog det alldeles för lungt på semestern?

Postat av: peka

Publicerad 2010-05-18 23:53:52

Finaste flickorna :)

Det där med en sovstund om dagen har jag tänkt på många gånger, men det funkar inte.

Han vaknar vanligast 6 på morgonen, och det är omöjligt att hålla honom vaken till mer än 9-10, och på em är det omöjligt att hålla honom vaken till kvällen.. Jag brukar försöka hinna nånstans på fm innan han somnar, men då somnar han i vagnen så fort vi kommer ut.. på em skriker och gnäller han om han inte får sova, eller som idag, däckar på golvet..

Postat av: moster

Publicerad 2010-05-19 18:32:08

ja dom är fina;-) oså fina i håret

Postat av: peka

Publicerad 2010-05-19 19:34:35

Vi är ju oftast borta hela dagen, då blir han trött på em också, men har lite svårt att somna (men det är mest pga att han blir så speedad när man är hos folk). Så det är nästan aldrig så stora problem, förutom vissa dagar, som igår när vi bara var hemma

Postat av: mamm

Publicerad 2010-05-20 10:42:21

Varför låg? Vårtrötthet kanske.. eller det berömda sköldkörtelhormonet?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela