ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Klippt och skuret!

Publicerad 2010-05-21 19:07:19 i Allmänt,

Ja, jag har gjort nåt annorlunda! Sen om det blev bra är ju en annan femma. Jag har klippt mig, annorlunda... Ja, iaf. annorlunda om man jämför med hur jag haft de senaste 132 åren. Jag ville helt enkelt byta frisyr. Jag gillar själva frisyren skarpt! Men jag känner mig konstig i den... Ännu iaf. Jag hoppas att jag ska vänja mig. Om inte annat så tar det några veckor, sen är jag normal igen.



Ja, här är jag.

Imorgon blir det lite jobb. Lollo har gymnastikuppvisning som jag missar, och Tilda har fotbollsmatch. Nåja, jag får strutta omkring på jobbet, det går det med! Har tagit ledig söndagen iaf. för vi får inte ihop Göteborgsvarvet annars, eller jo, det skulle ju gå, men är lättare om man är två. Ja, lilla Göteborgsvarvet så ingen får för sig att jag skulle springa nåt sånt... Hualigen....

Jaja, L är på fotbollskalas, T hos farmor, och E hade nyss somnat på mattan i vardagsrummet. Fast jag tror hon vaknade....

Och sam gör nåt han med, vad vet jag ej. Jag ska hänga min kära tvätt, jag är så glad att den aldrig sviker mig!!

För övrigt känner jag mig bättre, inte låg mer. Skönt. Jag gillar att vara glad!

Trevlig helg!

Kommentarer

Postat av: eve

Publicerad 2010-05-21 19:28:22

Fint hår! Så skulle jag oxå våga ha, men min skalle är alldeles för fyrkantig av sig..

Postat av: moster

Publicerad 2010-05-23 20:08:35

Det var snyggt!! Du passar idet, jag har också klippt mig jätte kort (för att få bort sista krullet) gillar det, men kan inte med geleér o sånt...får väl öva

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela