ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Konstig!

Publicerad 2010-01-15 21:35:59 i Allmänt,

Har jag någonsin sagt att Tilda är konstig? Om inte så gör jag det nu: Tilda är lite konstig.... Vi tittar på lets dance, jag i min nya fåtölj med min dator i knät.



Louise ligger skönt i ena änden i soffan.



Och så har vi då Tilda....











Jag trode faktiskt man kunde sitta still, eller iaf. ganska stilla när man snart fyller 8 år....

Ellen sover hos farmor. Men hon sitter eller ligger still när hon ser på TV. Men den där Tilda Vilda.... Hon är härlig förståss!

I helgen blir det jobb.

Ha en skön helg!

Kommentarer

Postat av: eve

Publicerad 2010-01-15 22:32:03

Ungefär som en viss Elias när han tittar tv ibland.. Hoppas han slutar med det innan han fyller 30 iaf!

Postat av: Geshiia - mamma till två pojkar

Publicerad 2010-01-16 12:28:53

Sådär skulle nog både mina barn vilja bete sig i soffan men nee jag tycker inte det är okej, i soffan sitter man still alt ligger ner ordentligt.

Postat av: Nina

Publicerad 2010-01-16 18:46:11

Det är väl i soffor man ska hoppa!Typ..kyrkan var det väl man skulle bete sig i .

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela