ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Hemma i min egen säng!

Publicerad 2010-01-03 21:17:27 i Allmänt,

Med min egen dator! Livet är bra skönt ändå. Resan hem gick strålande. Vi var tom. 15 minuter tidiga till Stockholm, det är inte dåligt det! Vi hann fika i Stockholm innan tåget hem gick. X2000 är grejer det, snabbt går det. Synd bara att man blir åksjuk av det oxå. Jag mådde illa, Louise mådde illa och hade ont i huvudet, Tilda mådde illa och kräktes... Nåja, hem kom vi ändå. En buss skulle precis åka när vi kom springandes med allt bagage, så det gick snabbt att ta sig hem oxå. Här hemma ligger snön vit på marken, och några minusgrader är det oxå. Vi har skrubbat smutsiga barn, packat upp, handlat och ätit hämtmat. Jag hann oxå hämta min dator som varit borta i hundra år. Så nu är det frid och fröjd här hemma ett tag. Imorgon ringer klockan 06.00 och det är inte kul. Men jobba måste man, och vi kommer nog snart in i de gamla vanorna igen. Jul och nyår har passerat. Jag har massa bilder som ska laddas in, men en annan dag. Massor att skriva, men oxå det en annan dag. Kommer längta så mycket efter alla där uppe. Fina söta glada goa Noa, lilla pluttiga mysiga Malte, busiga härliga energiknippet Elias, och alla andra vuxna och halvvuxna oxå. Det är jobbigt att det är så långt borta.... God natt, sov gott!

Kommentarer

Postat av: eve

Publicerad 2010-01-03 23:43:44

Var tåget TIDIGT?! Herregud..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela