ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Orkar nog inte skriva...

Publicerad 2010-02-16 21:21:21 i Allmänt,

Jag är så trött idag, har varit mycket som vanligt. Barnen sover och jag slappar här och med doktorn.



Glada fina födelsedagstjejen! Nä, hon fyller inte idag igen, men bilderna liksom bara funkade inte förut.... Eller nåt. Hon blev så glad för sin docka!! vad hon nu ska med fler till.... Troligen hennes sista docka ever.



8 åringen på väg till skolan, för första gången som just 8 åring!!



Farmor kom på kvällen med en trollerilåda!! Den blev hon väldigt glad för, och hade trollerishow för oss.



Här. lite av våran nya inredning. Här satt sam och jag när Tilda hade kalas, inte fick vi vara med och äta med dom inte...



Mästerkocken lagar plättar!



Dukat fint oxå, med mjölk i vinglas!



Åsså lilla Bellan bus, bara för att hon ju oxå måste få vara med på ett hörn!

Stortjejerna har varit på kastellegårdshallen idag på sportlovsaktivitet. Det var högstadiebarn som hade olika aktiviteter för alla barn. Det var visst ganska skoj, så de ska dit imorgon oxå. Men först ska vi hämta Louises tandställning å morgonen... Nu blir det allvar.... Kanske får vi det lite tystare om kvällarna, för den ska sitta i munnen i 12 timmar per dygn! Fniss...

Nä, jag ska krypa till kojs, för att orka ännu en dag som ensam mor till 3 fina flickor.

Kommentarer

Postat av: eve

Publicerad 2010-02-16 21:39:57

Snygg matta i tv-rummet, vart har ni köpt den? Å vart kommer Ellens tröja ifrån på sista bilden? Snygg den oxå

Postat av: ´nina

Publicerad 2010-02-16 21:58:36

åh längtar också till mina barn kan börja slava för mig!!

fick ni vin i mjölglasen då åtminstonde när ni fick sitta där ensamma? hihii

Postat av: mamm

Publicerad 2010-02-17 14:57:29

Vad fint i v-rummet! Man ser riktig glädje i 8-åringens ögon! Är man såå finklädd till skolan?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela