ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Min önskelista

Publicerad 2010-02-06 21:14:47 i Allmänt,

Jag är ego, jag skriver min önskelista här. Tänker inte nämna nåt om min födelsedag för nån, för det är inte kul att behöva påminna varje år... Få se om "nån" kommer ihåg utan min hjälp.

Vattenkokare, snygg
Ugnsform, lite mindre än en ugnsplåt
Bidrag till min kamera (stålar alltså)
Presentkort på IKEA eller typ net on net (där man kan köpa kameran, ja inte ikea då)

Äsch, jag som hade så många saker jag önskar mig, nu minns jag inte. Får fylla på listan efterhand.

Kommentarer

Postat av: mamm

Publicerad 2010-02-08 07:41:12

jaha, och när fyller du år då...??

Postat av: moster

Publicerad 2010-02-10 21:05:56

När du var liten, var det jätteroligt o lätt att köpa julklappar till dig, vad du än fick så sa du - Åååå, precis vad jag önska mig!! Du såg faktiskt glad ut också eller så var du en jäkla bra skådespelare ;-) Kanske inte lika lätt nu idag att få dig att bli glad för grytlappar bara t e x ;-)

Postat av: moster

Publicerad 2010-02-10 21:07:13

hör du mamm, säg inte att du inte minns det??? heller

Postat av: mamm

Publicerad 2010-02-11 07:25:37

klart jag minns, syrran!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela