ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Drömmer!!

Publicerad 2010-02-17 20:43:14 i Allmänt,

Mitt här i vårt snöiga land, drömmer jag mig bort till varmare länder. Kikar på stället vi ska till i maj!!
http://www.solresor.se/en/resa-till/Turkiet/Side/Hotel-Hane-Family-Resort/
Ser inte lika fint ut som förra resan, men detta blir nog oxå bra tror jag. All inklusive är rätt praktiskt och bra när man har barn, och bara vill ha semester.

Lustigt nog är jag just nu så himla sugen på att åka till fjällen... Men det vågar jag ju inte nämna till nån, för då bokar han väl genast en resa dit.

Barnen sover. Louise med sina nya tandställning. Stackarn, hon har varit så förväntansfull och spänd, och nu har hon ont. Stackars fina lilla stora tjej! Hoppas hon vänjer sig snart, det är ändå minst 1.5 år hon ska ha den...

Imorgon ska jag tillbaka till kaoset på jobbet. Inga vikarier, dom vi ändå har, är sjuka, imorgon är vi två pers. kort, och vi andra får slita för flera. Jobbat är jätte roligt, men det är verkligen tröttsamt när man måste slita så mycket för att det är som det är där.

På fredag ska Tilda spela ainnebandyturnering, hon har ju bara spelat två gånger än, men detta ska väl gå bra ändå. En heldag i Lerum blir det då.

Jag har inte tvättat på hela veckan, och det märks i tvättstugan....


Kommentarer

Postat av: Peka

Publicerad 2010-02-17 23:01:18

Jaha, spelar hon innebandy? Det gjorde jag oxå några gånger när jag var yngre, det var kul men jag kände ingen där så jag slutade.. det gick inte att komma in på länken förresten

Postat av: Modekids

Publicerad 2010-02-18 21:01:49

Gillar du barnkläder? Då ska du spana in vår nya blogg om barnmode!

Postat av: Robin

Publicerad 2010-02-19 10:27:10

Fjällen hade varit mysigt. Tror det blir att åka till Åre över dagen till den 20 mars. Ska försöka ta ledigt en hel vecka lagom till påsk, hade varit kul att åka till 0981 området

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela