ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Är det slut nu eller vad??

Publicerad 2010-12-04 18:35:59 i Allmänt,

Imorse när jag kravlade mig ur sängen klockan 06, var det minus 12 grader. Nu är det 0.2 PLUS!! Hjälp, ska vintern vara över nu?? Var är vargavintern då?? Jag måste Kolla yr.no för besked.

Igår var vi på malt och humle på after work med världens bästa kollegor och fd. kollega. Himla skoj var det! Jag hoppas verkligen det blir fler gånger!

Idag då, ja då klev jag ju upp i ottan för att vara på ishallen klockan sju. Tjejernas uppvisning var fantastisk!! Jag stod där och tittade på med ögenen våta av stolthet!! Mina duktiga tjejer! Så mycket de lärt sig på dessa år i ishallen.





Ja, jisses! Louise är på sjätte märket, och när man tagit det får man åka utan hjälm! Jisses! Tilda är på femte.

Vi kom hem vid ett, och då var jag plakat slut! Har halvsovit i soffan lite, men nu är det fullt igen. L har lite fest så de är 4 barn där uppe. 2 avbokade i sista stund. Pizza har vi ätit och nu vet jag inte om dom har disco där uppe eller bara håller på banka hål i golvet. Det låter lite!

De andra famljemedlemmarna ligger här i sängen och ser tv och äter godis. Jag bara datanördar.....

Imorgon då, ja, men varför inte en uppvisnng till? Japp, Louise har gympauppvisning! Även där har hon blivit så duktig! Ho är så smidig och vig och modig. Duktiga flickor jag har.

Sen vid halv åtta kommer kompis J och då ska vi ta en promenad, i det märkliga vädret. Tösnö!!

Kommentarer

Postat av: Eve

Publicerad 2010-12-04 20:27:09

Här är det tvärt om, varmt igår å svinkallt idag

Postat av: Mamm

Publicerad 2010-12-05 14:14:58

Dom ser skickligt samspelta ut där i ringen, och fina töser med kjol,sytt av vem...?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela