ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Rubrik saknas eller så kommer jag på en sen.

Publicerad 2010-08-30 21:27:26 i Allmänt,

Livet rullar på i sin gamla bana igen. Bra/dåligt?? jag vet inte. Barnen är glada över skola och dagis. Tilda gillar dock inte sitt nya fritids, och vill hellre gå hem själv. Inte så bra.

Jobbet rullar på, och är roligt för det mesta. Bästa av allt är ju mina goa kollegor!! Bättre kan man inte ha.

Barnens aktiviteter rullar på, och vi kör och sitter i ishallen och på fotbollsplanen, men det är oxå okej. Än så länge. Barnen har för första gången åkt buss till ishallen, jag jobbar endel måndagar så dom ska åka in själva. De börjar bli stora, och det är ju faktiskt skönt! Även om jag många gånger haft ångest över att de växer.

Lilla monsterbusan är ett riktigt monster! Kom och hämta henne nån om ni har vägarna förbi. jag lovar, ni kommer ha skoskav i öronen efter en timma. Hon pratar så in i bänken mycket, ständigt och jämt. Och pratar hon inte så tjatar och gnäller hon. Jag hoppas hon växer lite hon med....

Hösten närmar sig, och faktiskt så har jag börjat vänja mig vid tanken. Jag nästan, bara nästan längtar efter att få åka på skidsemester!! fast jag vet inte om det blir nån i år, eller vår. Vi får se. Solresor vill jag helst göra, men jag blir så ledsen när man kommer hem och saknar solen.

Ja, inte vet jag vad jag ska skriva mer. Ska se om jag har nån ny bild att bidra med i denna afton.



Ingen ny bild, men en bild på världens största sockervadd!! I Skara med pappa, inte tagen med min kamera.

Kommentarer

Postat av: Eve

Publicerad 2010-08-31 07:36:55

Här har jag oxå en som pratar, låter, gnäller, grinar konstant, han är bara tyst när han sover. Ont i öronen- jepp, snart hjärnblödning- jepp jepp

Postat av: Eve

Publicerad 2010-08-31 09:34:17

Man måste ju inte hålla på med lchf för att gå ner i vikt ju! Finns ju miljoner andra sätt, men jag äter för mycket socker och måste bli av med sockerberoendet innan jag blir sjukligt överviktig och ramlar ner i jordens kärna eller nåt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela