ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Nya fina kameran!!

Publicerad 2010-04-28 21:29:10 i Allmänt,

Jag är så glad, äntligen har jag köpt min fina dyra kamera!! Som jag har längtat, sparat och väntat. Nu lagom till resan så kände jag att det var dax. Jag vill ha fina (förhoppningsvis) bilder från resan. Jag har ju bara testat den ännu, och bara använt autofokusen. Jag kan inget annat än ju.... Men jag ska gå nån fotokurs, så jag verkligen lär mig använda en så fin kamera! Men ja, ni ska få se mina allra första bilder såklart. Jag har bara siktat och klickat, inte tänkt så mycket på bakgrunder osv. Eller, jag har inte tänkt alls, utan vill bara testa lite. Skillnad ser man ju helt klart på kvalitèn, bilderna är mycket skarpare och färgerna är finare, även om dom kommer bli bättre med tiden! Jag är verkligen nybörjare! Så ingen kritik tack....



Lilla smutsiga Ellen..... Mjölkmustach.



Finaste Tildan!



Fina vitsippor, plockade av barnen.



Mamman påväg till jobbet. Nej, jag har inte lärt mig hur man fotar utan blixt....



Busungar!



Ellen poserar för mamman.




Hmmm... Liiite tråkigt att posera fint för att mamman ska få testa kameran....



Ja, ellen igen....



Försök att fota lite blommor en kväll.

Nä, det får räcka. Bilderna ser inte lika klara ut här i bloggen ser jag, men men....


I övrigt då? Tja, SNART ÅKER VI!!!!!

Kommentarer

Postat av: peka

Publicerad 2010-04-28 22:21:08

Jag tycker dom såg jättefina ut. Jag vill ååååååxxååå ha en ny kamera!

Postat av: eve

Publicerad 2010-04-28 22:24:18

vill oxå ha en sån bra kamera! fina bilder ju, känner ju knappt igen ellen på bilderna, hon ser ju så stor ut

Postat av: moster

Publicerad 2010-05-04 08:25:01

ja det märks stor skillnad på kvalitén- du har ju talang;-)

Postat av: jag gerda

Publicerad 2010-05-11 22:20:14

ja nu var jag snabb...du skulle ju sätta in bilder här sa du på fb...fast jag vet, man liksom fastnar i den där fb...ok jag väntar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela