ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Ja, vad hände sen?

Publicerad 2010-04-22 14:29:10 i Allmänt,

Barnen blev friska, men mamman i huset däckade och då tog livet slut..... Iaf. på bloggen. I går vaknade jag upp aningens, och idag är första dagen jag är uppe mer än i sängen.... Jisses så däckad var verkligen länge sedan jag var!

Men nu, nya tag. Vattkoppor ser vi inte mer i huset iaf, skönt!! Nu har vi vår resa att se fram emot. Håll snälla alla era tummar att flyget kan ta oss till vår välbehövliga semester nästa söndag!! Snälla!! Vi behöver verkligen komma iväg, matta och trötta efter sjukdomarna och en trött vår. Vi behöver koppla av och njuta. Vi har letat länge och väl efter en resa för oss, så vi vill verkligen åka!!

Idag skulle jag ha jobbat kvällen. Men i tisdags var jag ännu så däckad att jag sjukskrev mig idag med. Bra det, för jag är ju inte helt fit ännu. Att gå till och från dagis idag krävdes vila efteråt. Men på lördag ska jag jobba, då borde jag ha samlta ihop lite mer krafter.

Imorgon ska jag, om jag orkar, ta tjejerna till Kungälv, de stora behöver crocs och jag och L badkläder. Badkläder lär jag nog inte hitta till mig iaf, men man kan ju hoppas. Har en bikini som funkar, men den är inte optimal. Och så vill jag gärna ha två att varva med, så man kan ha en torr oxå. Vi får se vad lindex har att bjuda på, för fler ställen lär det inte bli att leta på.

På tisdag har jag bokat klipptid till L och T. jag och E kan vänta lite, jag klippte mig för en månad sedan, hade nog velat klippa mig nu, men jag väntar lite till. E skulle behöva toppas, men det är inte panik, som med de stora. L har så slitet och trassligt hår att det verkligen inte går längre..... Så jag hoppas på underverk av min nya frisör!

Konståkning ska vi oxå orka med idag. De håller på till nån vecka efter vi kommit hem i maj. Sen lite ledigt från det iaf. Louise orkade med uppvisningarna med nöd och näppe förresten.... Hon sov flera timmar mitt på dagen efter föreställningarna, och på fredag orkade hon bara med en. Nu är hon pigg igen, skönt. E är glad över att vara på dagis igen!

Nä, ska samla krafterna och strax åka och hämta barnen. Konståkningen börjar klockan fyra.

Kommentarer

Postat av: mamm

Publicerad 2010-04-23 14:47:49

Hitresan då...är den inplanerad än?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela