ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Tomt

Publicerad 2009-09-20 15:14:56 i Allmänt,

Bytardagen har nu passerat, och barnen har välfyllda garderober, iaf. snart när allt torkat. Massa fynd har jag gjort, men oxå sålt massor. Har sålt för ca. 2600 och handlat för 1600 drygt. Skönt när det går med vinst! Ellen har såklart fått mest. I de stora storlekarna finns inte lika mycket fint där. Massvis med byxor blev det, några klänningar och ett gäng tröjor. Lite saker har barnen oxå fått. Ellen, Tilda och Tildas kompis leker nu i Ellens nya pippitält! Hade tänkt spara det till födelsedagen, men jag lyckades inte så bra. Så jag är mycket nöjd med gårdagen.

Trött är jag, från 16-00 var vi där på fredagen, och från 08-20.30 på lördagen, full fart hela tiden, då blir man matt. Känner mig nästan bakis...

Hjärnan är oxå tom. Tom och trött. Mycket finns där inne, men det orkar liksom inte riktigt. Så en vilodag idag passar bra.

Lite har vi fått gjort iaf. Hämtat tjejer från gympa, tvättat tre maskiner tvätt, spolat av poolen som nu ligger i källaren och torkar för det började såklart regna när den skulle torka ute. All tvätt fick flyga in i rasande fart oxå, och nu är tvättstugan full, och den tredje maskinen är inte ens upphängd... Får nog använda mig av torktumlaren idag. Gillar den inte, men ibland måste man.

Imorgon är det jobb, tidigt oxå. Känner att jag bara vill ha semester...

Undra om vi kommer iväg på nån resa? Ja, den som lever får se.

Lilla bebbe Noa hade visst dopat sig igår. Kanske man ska köpa en doppresent? fast det blir nog julklapp istället.

Nu ska jag göra nåt annat.

Kommentarer

Postat av: peka

Publicerad 2009-09-20 21:26:55

julklapp blir nog bra ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela