ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Bilder...

Publicerad 2009-10-06 13:25:45 i Allmänt,

Nä, jag har inge bilder att visa. Tar aldrig kort längre av nån anledning. Tog kort på buskusinerna Ebba och Ellen i söndags, men dem kan jag inte sätta in här. Dom är så lika! Söta är dom båda två, likadant hår, likadana ögon, och ganska lika stora.

Idag tog jag och Ellen med oss lite shopparkompisar och åkte till Stenungsund. Ellen ledsnade så fort vi gick i första affären... Fick muta med en bulle sen. Köpte en tröja och en mössa på po.p, vantar, pyamas, långkallingar med mumin och kittysnoddar på lindex. Sen blommor på ett ställe vi fick snanna på för att bebisen skrek och ville ha mat NU! Så det var ju bra, för uteblommor har jag tänkt köpa länge. Kanske hinner jag slänga sommarens vissna blommor och plantera dessa innan mamma kommer... Bara kanske...

Ellen sitter och pärlar pärlplatta nu, vi har ätit en inte så god lunch. Louise kommer hem strax, och Tilda får vi hämta vid 14 för hon är oxh bowlar med fritids.

Sen är det de vanliga göromålen en tisdag... Fixa mellanål, köra till skridskon, vänta där en timme, köra till kören, åka hem, laga mat, hämta från kör/flöjt, sen är det läxor och läggdax. Och tidigt jobb imorgon för min del.

Nä, nu måste jag stryka pärlplattor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela