ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Skol/dagisfoton

Publicerad 2009-11-07 20:43:05 i Allmänt,

Louise och Ellen blev fina på skolfotona, men Tilda ser lite knasig ut! Hon ser hopkrupen ut, rufsig i håret och skrattar med nåt leende jag inte sett innan. Framtänderna ser ut som hartänder... Hon är ju söt som alltid, men jag tycker det var ganska dåligt av fotografen och välja en sån bild. Dom ser ju direkt hur bilden blivit, så dom borde ju ha kunnat ta nya. Jaja, jag vet inte om jag behåller dem eller ej. Blir ju dyrt ändå. Eller jag behåller nog ändå, för jag glömmer alltid att skicka iväg dem i tid...

Har försökt fota av bilderna, men det blir ju inge vidare bra. Eg. var det för att visa i en tråd på sb. men familjeliv vägrar ta emot mina bilder, så jag måste ha dem här så jag kan visa dem där... Skumt...







Imorgon är det arbete som gäller.

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Postat av: peka

Publicerad 2009-11-08 11:18:17

Dom är iaf jättefina allihopa!

Postat av: Nina

Publicerad 2009-11-08 16:30:10

haha, eller jag menar..ojsan.Men hon kanske hade himla roligt den dagen och log hela tiden så det bara blidde sånadär flin foton!Men det ser ut som om fotot är uppifrån.glömt att ställa in den efter en lång unge?dom andra ungarnas foton är ju tagna mer från samma nivå

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela