ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Första advent!

Publicerad 2009-11-29 16:46:16 i Allmänt,

Firades i kyrkan med sång och präster och sånt som brukar hålla till i Kyrkor. Det är väldigt vackert, och jag gillar att gå i kyrkan vid jul. Vet inte varför det känns mysigare under julen...?!

Sedan tog vi en lunch på mc. donalds för att sedan lämna Louise på gympan. Väl hemma igen lekte de kvarvarande barnen med kompisar, och sen kom sam hem med två firrar. Dom ska vi avnjuta till middag snart.

Sedan börjar åter en arbetsvecka. Trode jag var ledig 3 dagar, men jag hade visst glömt bort att jag ska på utbildning på fredag, då jag eg. är ledig. Fick ledigt en annan dag förut istället. Jaja, det blir nog bra det med.

Har en maskin tvätt som behöve hängas upp. Ett par gardiner som ska till hallen där uppe. Skulle vilja ha nya till sovrummet oxå, men det är inte det lättaste att hitta nåt dit. har ju ingen gardinstång där....

Nån som har en trevlig julskiva att rekomendera? Behöver en eller två nya. Är något less på dem jag har, och min Carola är borta med vinden.

Kommentarer

Postat av: eve

Publicerad 2009-11-29 18:07:41

Trodde jag kommit fel när allt var så grått..

Postat av: dbmm

Publicerad 2009-11-30 09:58:05

åhåå! ny design på sidan! häftig, faktiskt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela